از تو برای تو می گم!!

سلام دوستای عزیزم.من هما هستم که به تازگی افتخار همکاری با دوستام دو دارم.

                            ************************
از تو برای تو میگم
که مثل آفتاب میمونی
رنگ چشات چادر شب
صورت مهتاب میمونی

از تو برای تو میگم
که اسم تو رو لبمه
یاد قشنگ لحظه هات
همیشه توی قلبمه

از تو برای تو میگم
عزیز تر از ستاره ها
خیلی مقدسی برام
مثل تموم آیه ها

از تو برای تو میگم
که لحظه هام به پای توست
خونه قلبم کوچیکه
اما همش به نام توست

از تو برای تو میگم
تا نری از کنار من
بمونی با ترانه هام
که بشنوی صدای من

از تو برای تو میگم
که بی تو من خواب ندارم
تو شب که رویات با منه
خیال مهتاب ندارم

از تو برای تو میگم
بابا یه کم نگام بکن
غرور تو بریز به آب
بیا و باز صدام بکن

از تو برای تو میگم
دوسم داری یا نداری؟
دلت می یاد تو شب سرد
باز منو تنها بذاری؟....

از تو برای تو میگم
که بهترین بهونمی
اینو به دل دروغ میگم
خیال کنه دیوونمی....

ولی خودم خوب میدونم
حتی صدامو نمیخوای
اسمم نمونده خاطرت
چونکه به خوابم نمی یای

باشه خیالی نیست برو.....
یه روز به خوابت میرسم
تو جاده های زندگی
باز سر راهت میرسم.....

خیال نکن یادم میره
قولی که تو بهم دادی
عشق خیلی پاک و با صفاست
اینو خودت یادم دادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
خدائی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://khodaeigroup.blogsky.com

سلام سونیا خانم
ممنون از لطفی که به من دارید
قالب جدیدتون بهتون تبریک میگم
و آرزوی موفقیت برای ۴ نفرتون هم دارم
اگر خواستید یه عکس برام بفرستید که میخواهید لوگوتون شه
خودم براتون میسازم
قربان شما
خدائی

بهار دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ق.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

سلام ........... وای چه خوکشل شده *** تبریک تبریک تبریک ...... به دوستای جدیدمم سلام می کنم و بهشون خوشامد میگم ..... دیگه انتظارمون از این وبلاگ زیبا چند برابر شده و منتظر آپ زود به زودتون هستیم ...... پیروز ، سربلند ، شاد و سلامت باشین در پناه خدای مهربون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد