۲ بلاگر جدید

                                          به نام خدای خوب مهربون

 

 

اگر این پنجره ها باز شود

                               آسمان آبی

                                            به درون می آید

                                                               و من از هر ابری

تکه ای بر می دارم

                         پر قو ، پر غاز

                                         پر مرغ دریا

                                                        خانه ای خواهم زد

از سپیدی پاکی

                     سقف آن

                                    مهتاب است

                                                           پنجره ها از نور

پرده ها از گل یاس

                                   فرش از مهر

همه اسباب از

                        عشق

                                       و هوایی از

                                                                 تو

 

سلام دوستان گلم:

امیدوارم حالتون خوب باشه،می خواستم بهتون بگم که یکی از دوستان عزیزم به نام هما

وخواهرشون سارا خانومم دیگه تو این وبلاگ می نویسن/که خواهر من می شه سارا1

چون قبلا باهاش آشنا شدین و سارا خانومم می شن سارا2

پس از این به بعد وبلاگ من 4 تا بلاگر خواهد داشت و وقتی که می خواین نظر بذارین

مخاطب خودتونو مشخص کنید

فعلا بای بای"سونیا"

 

اینم یه شعر از طرف سارا1:

 

گفته بودند که   از دل برود    هر آنکه از دیده برفت

   سالهاست که از دیده ی من رفتی لیک       دلم از مهر تو آکنده هنوز

دفتر عمر مرا دست ایام ورقها زده است    زیر بار غم عشق

                         قامتم خم شدو پشتم بشکست

 در خیالم اما    همچنان روز نخست     تویی آن قامت بالنده هنوز

 در قمار غم عشق      دل من بردی و با دست تهی   منم آن عاشقبازنده هنوز

                              آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش

گر که گورم بشکافند عیان می بیند               زیر خاکستر جسمم باقی است

                              آتش سر کش و سوزنده هنوز

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر بارانی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ق.ظ http://rainy-boy.blogsky.com

قشنگ بود........مثل همیشه
امید وارم عاشقانه شاد باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد